۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 03:06 ق.ظ

اجرای پرطرفدارترین قطعات گروه سون/ آهنگ‌هایی که بر اساس کامنت‌ها انتخاب شدند

اجرای پرطرفدارترین قطعات گروه سون/ آهنگ‌هایی که بر اساس کامنت‌ها انتخاب شدند
نوای فارس-سمیرا افتخاری: شب گذشته گروه سون در قالب سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه رفت.

اجرای برنامه گروه سون با نیم ساعت تاخیر در حالی آغاز شد که قطعه "برج میلاد تهران" با صدای رضا یزدانی پخش شد.

پس از این اتفاق گروه سون با نمایش عکس‌هایی از گروه و اجراهای قدیمی خود با بزرگان موسیقی ایران همچون ناصر چشم آذر با اجرای قطعه "ای داد " اجرای خود را به شکل رسمی آغاز کرد.

پس از این قطعه، نوبت به قطعه "دیره " با تک نوازی ساکسیفون فرزاد صفوی رسید که سالن همایش‌های برج میلاد را در حال وهوایی دیگر قرار داد.

بعد از "دیره " حالا نوبت به "ادعا " رسید که از آلبوم "دنیای بعد تو " اجرا شد و پس از آن کیارش پوزشی تنظیم کننده وخواننده گروه ضمن خوشامدگویی به حضار گفت: ما آهنگ‌ها را براساس میزان کامنت‌هایی که ارسال شد انتخاب کردیم که این قطعات پرطرفدارترین قطعات ما بودند، اما آنچه که از این قطعات بیش از همه خواستار داشت قطعه "نرو " بود که به نظرما زیباترین کلمه عاشقانه دنیاست.

پس از اجرای این قطعه، آرش قنادی دیگر خواننده و تنظیم کننده گروه سون نیز طی سخنانی کوتاه گفت: افتخار می‌کنیم به وجود یکایک شما مخاطبان عزیز که در طی این سال‌ها ما را همراهی کردید. ما به آسانی روی استیج نیامدیم و همیشه مراحل اداری سختی را پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه امروز خوانندگان خیلی راحت‌تر هستند و دیگر پشت درهای بسته نمی‌مانند. اتفاقی که برای ما بسیار افتاد اما ما خوشحالیم که درِ قلب شما همیشه به روی ما باز بوده است. سپس به اجرای قطعه "دوستت دارم " پرداختند.

پس از این به درخواست حضار قطعه "دنیای بعد تو " که از قطعات جدید گروه سون است با تکنوازی گیتار امیرقنادی خواننده، نوازنده و تنظیم کننده گروه اجرا شد.

در ادامه این شب گروه سون قطعاتی از آلبوم قدیمی خود را اجرا کردند و در نهایت در دومین شب از سی وچهارمین جشنواره موسیقی فجر این گروه جوان قطعات "حالم خرابه "،" یه راهی پیش روم بزار "،" دیونه "،"برات می‌میرم "،"ستاره " و... را اجرا کردند.

در این اجرا بهروز علی‌یاری کیبورد، محمد زمانی‌ها کیبورد، حسین شریفی ترومبون، حسن فراهانی ترومپت، پژمان فرهمند پرکاشن، سعید حسن زاده گیتار باس، فرزاد صفوی ساکسیفون، احد حضرتی بوزوکی، فرهاد فتحی پرکاشن، رضا رفتاری درامز، حمیدرضا نصرالهی پرکاشن، محمد رضوانی زاده گیتار کلاسیک گروه سون را همراهی کردند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های سارا گران‌نظر از این کنسرت را ببینید.
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q