۱۴۰۳ چهارم ارديبهشت - 03:51 ب.ظ

انتقاد علی لهراسبی از موسیقی تیتراژها/ از اعتبار خواننده‌ها برای دیده شدن استفاده می‌کنند

انتقاد علی لهراسبی از موسیقی تیتراژها/ از اعتبار خواننده‌ها برای دیده شدن استفاده می‌کنند
نوای فارس: علی لهراسبی خواننده با تجربه تیتراژ های تلویزیونی درباره تاثیر تیتراژ موسیقایی سریالها بر جذب مخاطبان تلویزیون اینگونه گفت: قطعا تیتراژ یکسریال می تواند تاثیر بسیاری در توجه مردم به یک داستان و یا موضوع در مجموعه تلویزیونی داشته باشد.

وی در گفتگو با برنا بیان کرد: مساله اینجاست که ساخت یک تیتراژ، داستان مفصل خود را دارد به طوری که با سلیقه مردم عام مطابق بوده و در مناسبت با موضوع آن سریال ساخته و پرداخته شده باشد که امروزه ما کمتر میبینیم که اصول و قواعد لازم ساخت یک تیتراژ  در یک مجموعه تلویزیونی رعایت شده باشد.

لهراسبی گفت: لازمه ساخت و اجرای یک تیتراژ موفق داشتن تجربه و تیم مناسب موسیقایی است که ترانه و ملودی مناسب موضوع مجموعه تلویزیونی را انتخاب و به اجرا بگذارند.

خوانند تیتراژ مجموعه دلنوازان با اشعار از عبدالجبار کاکایی در پاسخ به این سوال که لزوم اصرار تهیه کنندگان در استفاده از خوانندگان چهره و مطرح موسیقی در تیتراژ یک  مجموعه تلویزیونی  چیست گفت: خیلی از عوامل می تواند در انتخاب یک خواننده برای مجموعه تلویزیونی  دخیل باشد . سلیقه شخصی تهیه کنندگان، مسائل اقتصادی و استفاده از خوانندگان چهره برای اعتبار دادن به یک سریال میتواند موجب شود که عوامل بسته به سطح کیفی و کمی و موضوعی سریال از خوانندگان مختلف برای تیتراژ اثر خود استفاده کنند.

لهراسبی افزود: چندی پیش به تهیه کننده و کارگردانی که از دوستانم است گفتم که شما با استفاده از یک خواننده چهره و سلبریتی در مجموعه خود کار خاص و عجیبی انجام نمی دهید، چرا که هم او کار خود را بلد است و هم شما به دنبال این  هدف هستید که از اعتبار یک خواننده برای جذب مخاطب بیشتر استفاده کنید، هنر شما آنجا مشخص می شود که بتوانید یک خواننده را معرفی کنید یا اینکه یک اتفاق را ایجاد کنید و ارائه دهید که کمتر چنین چیزی را در حال حاضر از شما می بینیم.

این خواننده موسیقی پاپ جوان با تاکید بر اینکه لزوماً هر خواننده مطرحی هم اثر موفق نمی تواند داشته باشد گفت: ارائه یک اثر موسیقایی در سلیقه شنیداری مردم تاثیر مستقیم دارد و باید این را در نظر بگیریم که وقتی از یک رسانه ملی اثری ارائه می شود بسیاری  از مردم عام از آن الگو گرفته و ممکن است که در فرهنگ و روند ساختار ذهنی مردم تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی تاکید کرد: این موضوع فقط به آثار تلویزیونی محدود نمی شود دامنه آن بسیار گسترده تر است ، مثلا در سینما و همچنین موزیک ویدئو ها هم می توان رد پای این تاثیرات را دید.

علی لهراسبی در پایان با انتقاد از تنبلی های خود در فعالیت های اخیرش گفت: با حمایت ایران گام در اسفند ماه قرارداد کاری بستم و فعالیت هایم بیشتر شده است. امیدوارم که تنبلی هایم اجازه بدهد آثار زودتر با سرانجام  خوبی به دست مردم  برسد. 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q